• Home
  • Direct Marketing

Direct Marketing

Vandaag de dag denk je bij Direct Marketing aan emailmarketing en social media. Direct is het zeker, maar ook een beetje onpersoonlijk. Juist in deze tijd van massa-marketing op elk moment van de dag wordt een goed doordacht, mooi poststuk wat op de mat valt nog steeds erg gewaardeerd. Met responspercentages van 20% durven wij wel te zeggen dat het werkt! Wij verzorgen dit voor je van print tot post. We kunnen het gehele proces uit handen nemen, maar ook voor enkel advies of een van onderstaande onderdelen kun je bij ons terecht.

Intermediair voor drukwerk

Heb je drukwerk nodig maar weet je niet waar te beginnen? Wat voor afmeting werkt het best bij wat je van plan bent? Wil je speciale veredeling of een gekke vorm zodat je mailing extra opvalt? En ga je voor personalisatie of niet? Zoveel vragen en nog meer mogelijkheden. Doordat wij een groot netwerk van drukkers weten we precies waar we moeten zijn voor elk verzoek tegen de beste prijs.

Ontwerp en design

We hebben een ervaren grafisch designer in huis die jouw visie omzet naar een tastbaar product of beeld. Dit kan helemaal “from scratch”, maar ook als je zelf al wat hebt gemaakt en enkel advies nodig hebt.

Adresvalidatie

Een goede mailing valt of staat met het bepalen van de juiste doelgroep. Heb je al een goed adressenbestand? Top, dan kunnen we er meteen mee aan de slag! Twijfel je over de kwaliteit dan kunnen we de adressen controleren en waar nodig verrijken. We controleren dan op juistheid van adressen, postcodes, dubbele namen etc. Het klinkt logisch maar wordt toch vaak onderschat, een goede controle vooraf zorgt voor minder uitval en een betere respons. Heb je zelf geen adressen dan kunnen wij deze voor je inkopen.

Responsverwerking

Wanneer je een call to action (korting, proefpakket, bezoek aan website etc.) in je mailing verwerkt wil je natuurlijk weten hoe je doelgroep hier daadwerkelijk mee omgaat. Meten is weten! Hiervoor hebben wij een flexibel team dat respons verwerkt, zowel handgeschreven als digitaal. Hier verzamelen we dagelijks klantdata mee die gekoppeld wordt aan je mailing. Hierdoor kun je je respons meten, deze relateren aan ander consumentengedrag en ook weer gebruiken voor toekomstige campagnes.